星期日, 10月 29, 2006

. . .

總 結 大 屠 殺 呢 兩 年 , 雖 然 熟 悉 既 面 孔 一 個 個 離 去 , 而 且 又 受 到 外 界 不 少 批 評 , 但 無 線 在 最 新 既 傳 媒 公 信 力 評 分 都 沒 有 比 上 次 ( 五 年 前 ) 下 降 , 足 以 證 明 無 線 新 聞 在 袁 花 管 理 之 下 , 新 聞 質 素 都 是 同 以 往 差 唔 多 。

不 過 隨 著 用 左 三 年 既 片 頭 同 主 播 台 被 更 換 , 一 切 屠 殺 都 應 該 劃 上 句 號 , 希 望 無 線 新 聞 以 後 會 做 得 更 好 。

報 章 報 導
明 報 : 傳 媒 公 信 力 較 五 年 前 稍 升
蘋 果 日 報 : 傳 媒 公 信 力 港 台 最 高 分

4 Comments:

At 11/01/2006 02:06:00 上午, Anonymous 匿名 said...

往者己矣,據說梁家榮稍後又會出現於亞視新聞,或許有日部份舊面孔又重現

 
At 12/19/2006 09:15:00 下午, Blogger 無 線 屠 殺 網 said...

2006/12/19
蘋 果 日 報 : TVB 地 震 珠 珠 劈 炮

經 濟 好 轉 , 股 市 日 日 創 新 高 , 搞 到 跳 槽 轉 行 既 記 者 都 多 左 , 好 似 無 記 新 聞 部 咁 , Fans 多 到 爆 燈 既 珠 珠 趙 海 珠 、 回 巢 冇 耐 既 吳 先 瑩 、 剛 結 婚 既 郭 詠 琴 , 同 埋 孩 子 臉 羅 暉 翔 都 已 經 遞 左 信 , 三 女 一 男 齊 齊 劈 炮 。

Last Day 返 工 低 調

最 令 Fans 心 傷 既 , 一 定 係 珠 珠 唔 撈 。 據 講 佢 將 會 轉 行 , 唔 再 做 電 視 新 聞 , 甚 至 已 經 低 調 返 埋 最 後 一 日 工 , 大 家 以 後 想 睇 珠 珠 報 新 聞 既 花 容 , 只 好 上 YouTube 重 溫 舊 片 。 無 記 新 聞 部 都 好 似 有 挽 留 珠 珠 , 話 晒 佢 都 係 收 視 保 證 , 可 惜 珠 珠 去 意 已 決 , 上 星 期 六 正 式 遞 信 , 放 緊 離 職 前 休 假 , 無 記 新 聞 部 下 個 月 既 更 表 , 已 經 唔 會 再 見 到 珠 珠 個 名 。 無 記 發 言 人 淨 係 證 實 , 珠 珠 已 經 劈 左 炮 , 但 新 聞 部 絕 對 冇 地 震 , 唔 明 白 點 解 會 有 咁 既 消 息 ; 至 於 其 他 三 人 動 向 就 冇 評 論 。 八 方 打 過 兩 次 電 話 畀 珠 珠 , 問 下 佢 會 去 邊 度 做 , 可 惜 伊 人 唔 聽 電 話 。

記 得 當 年 珠 珠 開 始 報 新 聞 , ? 男 觀 眾 即 刻 驚 為 天 人 , 不 少 周 刊 仲 一 窩 蜂 去 起 珠 珠 底 細 , 唔 知 有 冇 嚇 親 珠 珠 ? 話 晒 珠 珠 ? 無 記 受 六 嬸 重 用 , 前 途 唔 在 講 , 但 八 方 勢 估 唔 到 , 班 Fans 仲 未 睇 厭 珠 珠 , 佢 已 經 先 一 步 厭 倦 傳 媒 行 業 , 唔 想 再 做 落 去 。 唔 知 無 記 新 聞 部 使 唔 使 物 色 新 一 代 靚 女 主 播 , 滿 足 下 ? 男 觀 眾 多 年 來 對 無 記 既 支 持 呢 ?

吳 先 瑩 轉 戰 總 商 會

妹 妹 嫁 左 畀 同 台 方 東 昇 既 吳 先 瑩 , 原 來 亦 都 好 快 唔 撈 , 瑩 姐 同 珠 珠 一 樣 係 轉 行 , 佢 會 加 入 香 港 總 商 會 做 公 關 。 瑩 姐 好 似 岩 岩 先 讀 完 書 , 回 流 無 記 新 聞 部 冇 耐 , 仲 諗 住 專 攻 多 ? 本 地 政 治 新 聞 , 八 方 不 時 都 見 到 佢 ? 立 法 會 蒲 , 但 唔 知 係 咪 對 香 港 冇 民 主 心 淡 , 結 果 話 咁 快 又 劈 炮 轉 行 。 不 過 瑩 姐 既 Fans 比 珠 珠 Fans 好 彩 , 起 碼 佢 仲 會 留 ? 無 記 報 多 陣 新 聞 先 走 , 唔 似 珠 珠 咁 不 辭 而 別 , Fans 仲 有 機 會 同 瑩 姐 say goodbye 。

至 於 亞 記 出 身 既 郭 詠 琴 , 據 聞 都 會 好 快 唔 撈 無 記 , 佢 去 邊 就 仲 未 知 , 但 好 似 話 會 抖 下 先 , 唔 會 咁 快 搵 工 喎 。 淨 係 得 羅 暉 翔 留 番 ? 新 聞 界 , 將 會 轉 去 有 線 新 聞 既 中 國 組 再 闖 天 下 。

 
At 12/19/2006 09:22:00 下午, Blogger 無 線 屠 殺 網 said...

2006/12/19
明 報 專 訊 : 無 線 新 聞 之 花 珠 珠 拜 拜 公 仔 箱

出 道 時 憑 樣 靚 聲 甜 成 為 全 城 焦 點 的 無 線 電 視 新 聞 女 主 播 趙 海 珠 , 行 內 近 日 傳 出 她 請 辭 「 劈 炮 」 的 消 息 , 有 傳 她 有 意 暫 別 電 視 屏 幕 , 轉 行 到 銀 行 界 任 職 , 相 信 這 個 消 息 會 令 不 少 珠 女 「 粉 絲 」 很 傷 心 吧 。

轉 職 銀 行 界

明 眼 人 前 日 凌 晨 時 分 , 致 電 無 線 新 聞 及 資 訊 部 總 監 袁 志 偉 求 證 趙 海 珠 離 職 消 息 , 但 他 就 大 賣 關 子 說 「 暫 時 未 能 證 實 這 個 消 息 」 。 明 眼 人 再 追 問 ﹕ 「 那 趙 海 珠 是 否 已 遞 辭 職 信 ? 」 所 獲 答 案 還 是 一 樣 「 暫 時 未 能 證 實 」 。

其 實 , 珠 女 「 起 身 」 離 職 的 消 息 , 昨 日 已 在 新 聞 界 從 業 員 小 圈 子 網 頁 出 現 。 明 眼 人 聽 聞 , 趙 海 珠 已 向 主 管 提 交 辭 職 信 , 據 說 她 有 意 轉 到 銀 行 界 任 職 市 場 職 務 , 有 說 她 由 於 累 積 假 期 甚 多 , 隨 時 可 以 很 快 便 離 職 。 如 果 真 的 成 事 , 那 廣 大 觀 眾 日 後 可 能 沒 有 機 會 , 經 常 在 「 公 仔 箱 」 見 到 趙 海 珠 報 讀 新 聞 的 風 采 。 不 過 , 究 竟 無 線 方 面 有 否 挽 留 , 又 或 趙 海 珠 會 否 回 心 轉 意 ? 明 眼 人 真 的 不 得 而 知 。

繼 「 小 飛 俠 」 林 燕 玲 離 開 無 線 後 , 若 同 期 出 身 的 趙 海 珠 也 離 巢 的 話 , 那 無 線 新 聞 台 便 痛 失 這 對 「 女 主 播 孖 寶 」 了 。

據 說 , 趙 海 珠 是 以 「 想 轉 換 一 下 工 作 環 境 」 為 由 請 辭 , 由 於 珠 珠 仍 有 不 少 有 薪 假 , 所 以 扣 除 假 期 後 , 日 前 已 即 時 離 開 無 線 , 大 家 都 不 能 再 在 公 仔 箱 看 到 珠 珠 報 道 新 聞 了 。 而 無 線 本 來 安 排 珠 珠 在 今 明 兩 天 報 道 午 間 新 聞 , 都 要 臨 時 換 人 。 本 報 昨 晚 嘗 試 聯 絡 珠 珠 , 但 至 截 稿 前 未 有 回 覆 。

除 趙 海 珠 外 , 無 線 另 外 兩 名 女 主 播 吳 先 瑩 及 郭 詠 琴 都 先 後 辭 職 , 前 者 會 轉 投 總 商 會 做 公 關 , 後 者 則 暫 時 未 有 去 向 。

 
At 12/23/2006 10:19:00 下午, Blogger 無 線 屠 殺 網 said...

2006/12/23
Hong Kong Economic Times : 主 播 郭 詠 琴   留 任 三 色 台

年 近 歲 晚 收 爐 在 即 , 但 五 台 山 卻 烽 煙 四 起 , 繼 亞 視 送 上 無 情 雞 、 裁 員 炒 人 後 ; 無 線 新 聞 部 又 醞 釀 跳 槽 風 。

不 過 , 老 杜 收 到 最 新 情 報 , 指 主 播 之 一 的 郭 詠 琴 成 功 被 挽 留 , 繼 續 在 熒 幕 前 為 大 家 報 新 聞 ; 可 是 另 一 靚 女 主 播 趙 海 珠 則 去 意 甚 決 , 將 投 身 法 國 國 家 巴 黎 銀 行 ( BNP ) 。

出 道 未 幾 憑 樣 靚 聲 甜 成 為 全 城 焦 點 的 無 線 電 視 新 聞 女 主 播 珠 珠 , 日 前 傳 出 伊 人 拜 拜 公 仔 箱 , 老 杜 收 到 風 , 傳 她 轉 戰 金 融 圈 投 靠 法 巴 。

「 珠 珠 」 投 身 法 巴

但 另 一 急 速 上 位 的 主 播 郭 詠 琴 就 改 變 初 衷 , 願 意 留 下 。

其 實 貴 為 無 線 電 視 新 聞 部 高 級 記 者 的 郭 詠 琴 , 近 日 屢 屢 成 為 新 聞 人 物 , 一 來 公 仔 箱 的 新 聞 部 大 執 位 , 新 婚 的 她 傳 出 有 新 動 向 , 跳 槽 到 亞 視 24 小 時 新 聞 台 ; 而 日 前 樹 仁 升 格 為 大 學 , 曾 為 校 友 的 甜 姐 兒 , 被 傳 媒 追 訪 憶 述 求 學 往 事 。

如 今 被 無 線 高 層 挽 留 , 不 知 是 否 加 薪 升 職 , 打 動 其 芳 心 呢 ?

 

發佈留言

<< Home