星期日, 6月 18, 2006

伍 晃 榮 : 波 真 係 圓 丫 嘛 !

報道體育新聞時極之生鬼的伍晃榮,至今仍令觀眾難忘伍 晃 榮 在 無 線 擔 任 體 育 新 聞 報 道 員 23 年 , 雖 然 每 晚 只 能 亮 相 兩 分 半 鐘 至 三 分 鐘 , 但 憑 著 獨 樹 一 格 的 生 鬼 報 道 , 讓 觀 眾 留 下 深 刻 印 象 。 退 休 一 年 , 伍 晃 榮 仍 未 能 習 慣 退 休 生 活 , 並 為 自 己 鋪 排 工 作 如 寫 書 和 主 持 世 界 盃 節 目 等 。 談 到 其 經 典 金 句 「 波 係 圓 既 」 , 他 表 示 絕 非 廢 話 , 而 是 世 事 難 料 , 無 人 能 預 知 結 果 。

05 年 6 月 30 日是伍晃榮最後一天報道體育新聞,新聞部同事跟他合照留念伍 晃 榮 於 82 年 加 入 無 線 新 聞 部 , 05 年 6 月 30 日 是 他 榮 休 前 最 後 一天 上 班 , 當 晚 的 《 六 點 半 新 聞 報 道 》 罕 有 地 由 這 位 體 育 新 聞 報 道 員 來 結 束 , 而 他 為 免 傷 感 , 只 以 簡 單 一 句 : 「 呢 節 新 聞 報 道 完 畢 , 再 見 ! 」 向 觀 眾 道 別 後 , 燈 光 徐 徐 轉 暗 , 伍 晃 榮 正 式 離 開 工 作 了 23 年 的 崗 位 。


伍晃榮在無線擔任體育新聞報道員達 23 年,這幀照片乃 86 年所攝寫 書 廢 寢 忘 餐

無 線 一 向 非 常 注 重 新 聞 部 員 工 的 形 象 , 多 年 來 均 嚴 禁 在 職 的 新 聞 部 編 輯 、 記 者 及 主 播 接 受 外 間 傳 媒 訪 問 , 退 休 前 的 伍 晃 榮 也 只 有 唯 一 一 次 經 上 級 同 意 , 接 受 一 份 內 地 報 章 的 訪 問 , 其 餘 的 訪 問 一 一 被 他 婉 拒 , 伍 晃 榮 日 前 接 受 訪 問 時 說 : 「 我 係 新 聞 部 記 者 , 又 唔 係 藝 員 , 同 你 係 行 家 , 有 乜 好 訪 問 ? 。 」

伍晃榮退休,相信最開心是他的太太,因為能有多點時間共處呢伍 晃 榮 退 休 一 年 , 但 他 尚 未 完 全 適 應 退 休 生 活 , 他 說 : 「 雖 然 出 鏡 時 間 得 幾 分 鐘 , 不 過 每 個 鐘 頭 都 要 自 己 更 新 新 聞 , 由 朝 早 9 點 做 到 夜 晚 7 點 幾 , 加 埋 由 美 孚 屋 企 搭 地 鐵 返 工 、 放 工 , 每 日 10 幾 個 鐘 頭 , 我 同 好 多 上 班 族 一 樣 , 都 係 夜 晚 唔 願 訓 , 朝 早 又 唔 願 起 身 返 工 , ? 時 就 諗 第 時 退 左 休 可 以 日 日 唔 使 咁 早 起 身 , 幾 好 呀 ! 點 知 依 家 晚 晚 將 近 11 點 就 眼 訓 , 唔 使 返 工 就 竟 然 每 朝 6 、 7 點 就 醒 , 真 係 無 奈 ! 」

早前伍晃榮寫書,名為《波係圓既》,記載了他從事新聞工作的點滴伍 晃 榮 離 開 無 線 一 年 , 不 過 真 正 退 休 生 活 其 實 只 是 開 始 了 幾 個 月 而 已 , 他 說 : 「 退 休 之 後 即 刻 開 始 寫 書 , 本 書 就 係 叫 做 《 波 係 圓 既 》 , 算 係 回 顧 番 自 己 呢 44 年 既 工 作 , 唔 知 當 時 點 解 有 種 咁 既 衝 勁 , 好 想 快 ? 寫 好 本 書 , 總 之 ? 屋 企 食 飯 又 寫 , 去 廁 所 又 寫 , 落 公 園 又 寫 , 兩 個 月 就 完 成 本 書 , 之 後 就 四 周 圍 旅 遊 ? 囉 。

伍晃榮(右)早前在世界盃節目中歪口扮霍金,惹來不少爭議赴 美 探 望 乖 仔

「 我 有 兩 個 仔 , 一 個 已 經 結 婚 既 ? 香 港 住 , 一 個 未 結 婚 既 ? 美 國 做 同 電 腦 有 關 既 工 作 , 有 段 時 間 咪 過 去 探 ? 個 仔 囉 ! 所 以 真 正 過 退 休 生 活 其 實 係 呢 個 幾 月 既 事 。 」

伍晃榮(左二)夥拍林尚義(右三)主持無線世界盃,兩位阿叔碰頭,惺惺相惜不 過 , 伍 晃 榮 又 應 無 線 邀 請 擔 任 世 界 盃 主 持 , 他 對 此 說 : 「 我 做 開 體 育 新 聞 , 講 成 場 波 肯 定 唔 係 我 專 長 , 叫 我 返 黎 做 , 我 都 成 日 問 , 叫 我 返 黎 做 乜 , 佢 地 同 我 講 節 目 裡 面 會 有 phone in 環 節 , 咁 又 係 事 實 既 , 直 播 節 目 必 須 要 好 生 動 既 表 達 方 法 , 先 會 吸 引 到 觀 眾 。 」

伍晃榮表示正期待主持 08 年北京奧運,到時又有機會發揮所長期 待 北 京 奧 運

伍 晃 榮 的 下 個 目 標 是 參 與 08 年 的 北 京 奧 運 。 回 憶 起 64 年 時 首 次 採 訪 在 東 京 舉 行 的 奧 運 會 , 至 今 印 象 難 忘 , 他 說 : 「 ? 次 係 第 一 次 出 門 , 又 係 第 一 次 搭 飛 機 , 居 然 開 心 到 三 晚 訓 唔 著 , 完 成 今 年 世 界 盃 , 我 會 等 做 08 年 的 北 京 奧 運 , 呢 兩 年 大 把 時 間 休 息 啦 ! 」 看 來 伍 晃 榮 的 退 休 生 活 只 是 假 象 , 繼 續 做 自 己 喜 歡 的 工 作 才 是 他 的 人 生 目 標 !

講到名句「波係圓既」,伍晃榮表示不是廢話,其實是人生的哲學金 句 存 道 理

伍 晃 榮 報 道 足 球 賽 事 時 , 創 造 了 不 少 精 警 金 句 如 「 波 係 圓 既 , 球 賽 不 到 最 後 一 分 鐘 都 唔 知 道 結 果 」 、 「 守 門 員 最 好 既 朋 友 係 條 門 柱 」 、 「 救 到 呢 個 世 界 波 既 , 唔 係 龍 門 , 而 係 條 柱 」 、 「 佢 輸 既 唔 係 實 力 , 而 係 少 少 運 氣 」 , 就 連 特 首 曾 蔭 權 接 受 電 台 節 目 訪 問 時 , 也 引 用 「 波 係 圓 既 」 道 理 , 勉 勵 港 人 要 屢 敗 屢 戰 。 滿 以 為 足 球 是 他 最 喜 歡 觀 看 的 運 動 , 誰 知 正 確 答 案 竟 然 是 田 徑 項 目 !

絕 處 逢 生

伍晃榮曾採訪 82 年上海第五屆全運會伍 晃 榮 解 釋 其 常 掛 口 邊 的 金 句 「 波 係 圓 既 」 不 是 廢 話 , 他 說 :「 咁 波 真 係 圓 丫 嘛 , 意 思 係 未 到 最 後 一 刻 都 唔 知 結 果 , 絕 處 都 可 以 逢 生 , 任 何 事 都 冇 絕 對 , 好 似 做 人 咁 , 只 要 唔 灰 心 , 積 極 面 對 人 生 , 一 定 會 否 極 泰 來 。 」

(左起)伍晃榮、蘇凌峰和葉雅媛,代表著無線新聞部的盛世最 愛 輕 鬆 新 聞

退 休 後 的 伍 晃 榮 對 每 日 的 新 聞 報 道 依 然 非 常 留 意 , 聽 得 出 他 對 舊 日 的 工 作 崗 位 仍 戀 戀 不 捨 。 「 多 數 都 會 睇 新 聞 , 尤 其 是 好 留 意 人 地 用 乜 野 方 式 報 道 , 我 又 未 至 於 ? 屋 企 扮 報 道 新 聞 , 你 當 我 有 問 題 咩 ! 不 過 聽 完 人 地 報 道 之 後 , 我 都 會 諗 如 果 由 我 黎 報 道 既 話 會 點 , 話 晒 我 ? 體 育 新 聞 報 道 方 面 都 創 造 左 另 一 個 方 式 , 睇 ? 人 地 又 用 乜 野 方 式 報 道 囉 。 」

緩 和 沉 重 氣 氛

阿盲縱橫新聞界伍 晃 榮 加 入 電 視 台 前 , 曾 經 當 過《 英 文 虎 報 》 的 體 育 記 者 , 又 在 商 台 擔 任 過 港 聞 記 者 , 問 他 最 愛 報 道 哪 一 類 新 聞 ? 伍 晃 榮 以 一 貫 報 道 新 聞 的 口 ? 說 : 「 正 常 新 聞 好 多 時 都 令 觀 眾 睇 完 會 覺 得 沉 重 , 所 以 處 理 新 聞 既 手 法 好 多 時 會 ? 臨 結 束 前 擺 ? 較 為 輕 鬆 既 item , 好 似 係 『 大 家 睇 ? 隻 白 貓 同 隻 黑 貓 玩 到 癲 晒 … … 』 可 能 做 慣 左 啦 , 只 要 有 段 片 , 有 張 fax 有 少 少 料 畀 到 我 , 我 自 然 好 快 可 以 諗 到 點 去 豐 富 到 個 畫 面 。 」

報 章 報 導
明 報 專 訊 : 公 仔 箱 又 傳 來 伍 晃 榮 的 聲 音
澳 門 日 報 : 伍 晃 榮 : 澳 人 應 為 東 亞 運 自 豪
蘋 果 日 報 : 煲 呔 講 足 球 執 伍 晃 榮 口 水 尾
蘋 果 日 報 : 伍 晃 榮 : 波 真 係 圓 丫 嘛 !

0 Comments:

發佈留言

<< Home