星期三, 8月 24, 2005

TVB 新 聞 部 大 逃 亡

P.2 P.1
P.4 P.3
無 線 三 十 多 年 歷 史 中 , 從 未 試 過 係 短 短 半 年 中 走 這 麼 多 人 , 及 起 用 咁 多 新 人 。 有 線 亞 視 真 得 要 向 爛 口 花 哥 致 敬 , 唔 駛 打 也 自 動 投 降 。 花 哥 不 是 殺 手 , 而 是 執 行 指 令 控 制 人 數 , 但 最 慘 烈 係 將 編 輯 大 權 托 於 某 人 。 花 哥 可 能 以 為 走 幾 個 人 之 後 會 暫 停 一 下 , 但 點 知 愈 叫 愈 走 , 終 於 變 成 羊 群 效 應 。 又 因 為 某 人 行 政 混 亂 而 更 形 惡 化 , 終 於 收 不 了 科 埋 不 到 尾 。 就 算 請 走 某 人 , 亦 不 能 挽 狂 瀾 。

花 哥 太 耐 無 做 記 者 , 不 知 世 途 險 惡 , 將 身 痕 部 託 付 某 人 , 終 於 出 事 ! 小 人 交 大 權 給 小 人 中 的 小 人 , 結 果 係 小 走 哂 所 有 人 , 剩 低 兩 個 小 人 。 爛 口 以 前 整 走 過 唔 少 人 , 不 過 大 部 份 係 佢 自 己 組 , 宜 家 大 權 在 握 。 更 加 變 本 加 厲 , 玩 人 玩 到 出 面 , 無 中 生 有 , 挑 撥 離 間 , 隨 口 亂 鬧 … … 乜 都 齊 。 係 度 做 的 , 唔 走 至 怪 。

志 雲 大 法 師 一 早 食 住 新 聞 部 , 又 唔 係 主 戰 場 , 大 法 師 先 至 唔 會 咁 得 閒 理 花 仔 做 乜 , 一 間 制 度 多 多 既 公 司 從 來 唔 怕 人 挖 角 。 製 作 分 部 先 係 中 原 地 帶 。 有 樂 小 姐 主 理 製 作 分 部 , 花 仔 主 理 新 聞 部 。 志 雲 大 法 師 只 有 一 個 Boss ( 六 嬸 ) + 兩 個 sub-ordinates = Easy job ! 其 實 同 事 離 開 , 都 係 因 為 袁 生 用 錯 人 管 理 , 一 個 專 玩 同 事 的 主 編 睇 哂 各 個 部 門 , 所 做 成 的 惡 果 。 主 編 背 後 還 經 常 向 友 台 高 層 唱 佢 。

2 Comments:

At 10/29/2005 05:58:00 下午, Anonymous 匿名 said...

連結果到仲有http://hk.groups.yahoo.com/group/ngagary1213/

新聞工作者陳偉利聯盟

 
At 10/31/2005 05:02:00 下午, Anonymous 匿名 said...

唉...
眼見tvb 1個又1個咁走晒..真係好可惜
真係好想知如果有突發事d新人應唔應負到

 

發佈留言

<< Home