星期五, 8月 19, 2005

災 情 擴 大 , 再 有 數 名 主 播 級 記 者 已 遞 信

災 情 擴 大 , 再 有 數 名 主 播 級 記 者 已 遞 信 , 多 人 已 經 加 緊 準 備 接 任 主 播 。 平 均 走 三 個 先 係 有 一 個 過 now 。 去 年 羅 燦 離 職 , 只 是 以 為 走 幾 個 人 , 想 不 到 羅 燦 如 今 變 了 回 力 鏢 , 飛 回 來 扑 人 。

爛口(葉惠民)某 日 係 一 間 九 龍 酒 吧 中 , 爛 口 與 一 班 人 吹 水 , 當 中 包 括 某 台 高 層 馮 生 , 他 好 得 戚 咁 話 , 花 叔 其 實 應 係 剛 上 場 時 , 炒 哂 前 朝 黨 羽 餘 孽 , 那 就 不 會 做 成 今 日 大 跳 亡 結 局 。 而 可 能 負 上 管 理 不 力 責 任 。 爛 口 咁 做 都 係 想 一 旦 無 記 衰 左 , 可 以 番 有 記 咁 話 。

花 花 無 能 , 爛 口 無 德 , 無 線 無 機 。 花 花 被 爛 口 累 死 。 窮 途 末 路 係 圓 孽 既 收 場 , 呢 個 好 多 人 都 睇 得 到 , 其 實 睇 爛 口 民 搵 人 就 知 , 竟 然 連 有 記 前 通 宵 更 所 謂 老 友 基 叔 都 搵 過 黎 。 就 知 圓 孽 配 無 人 材 。 爛 口 係 有 記 時 , 都 係 被 人 投 閒 置 散 , 當 通 宵 更 , 佢 唔 搵 這 類 , 那 有 其 他 人 肯 跟 佢 ? 況 且 , 呂 生 都 係 因 澳 洲 間 屋 未 整 好 , 做 住 先 , 除 時 都 可 擘 炮 果 隻 。 花 花 要 平 , 基 叔 要 份 工 求 其 要 些 都 肯 做 , 爛 口 要 聽 話 , 點 會 唔 一 拍 即 合 ? 無 線 新 聞 自 袁 志 偉 上 位 後 , 仍 然 係 「 鋪 鋪 輸 , 無 贏 過 」 … … 全 部 新 人 , 毫 無 表 現 … …

0 Comments:

發佈留言

<< Home